ابراهیمی رئیس دادگستری خوی در جمع خبرنگاران گفت : ۸۷ در صد پرونده های قدیمی که در دادگستری مفتوح بودند رسیدگی و مختونه شدند .
کد خبر: ۸۶۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 25 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی حسن ابراهیمی رئیس دادگستری خوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که بمناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد گفت : ۸۷ در صد پرونده های قدیمی که در دادگستری مفتوح بودند رسیدگی و مختونه شدند و ۱۳ در صد باقیمانده پرونده های قدیمی بزودی رسیدگی و مختومه خواهند شد.
ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها ازدیاد پرونده های ورودی به دستگاه قضا می باشد .
وی در زمینه حل مشکل اطاله دادرسی گفت : برای حل مشکل اطاله دادرسی و کوتاه کردن زمان رسیدگی به پرونده ها افتتاح شعبه های مستقل دادگاه در بخش های بزرگ شهرستان مانند قطور ، فیروررق و ایواوغلی است که اولین دادگاه مستقل در بخش فیرورق با حضور دکتر گروسی مدیرکل محترم دادگستری استان افتتاح شد .

ابراهیمی اضافه نمود : ۲۵ در صد پرونده های ورودی به دادگاه پرونده املاک می باشد که در آینده نزدیک در صورت حذف برگه های قولنامه ، تعداد پرونده های املاک نیز کاهش می یابد .

رئیس حوزه قضایی خوی تاکید کرد : با متصرفان املاک دولتی و زمین خواران به شدت برخورد شده و املاک غصب شده به تصرف دولت بر می گردد .
ابراهیمی در مورد برخورد با فساد درون سازمانی طبق دستور ریاست محترم قوه قضائیه گفت : با تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان در
تشکیلات دادگستری ۲۵ نفر از متخلفان و کسانی که با مفسده های خود مردم را به دستگاه قضا بدبین کرده بودند دستگیر وبه اشد مجازات محکوم شدند .
رئیس دادگستری خوی در مورد جرائم خشن ازجمله قتل ، تجاوز به نوامیس مردم و اخلال گران اجتماعی گفت : جهت احقاق حق مشروع مردم و ایجاد آرامش در جامعه و جلو گیری از جرائم خشن ، دو مورد از قاتلین سنگ دل و بی رحم که به قصاص محکوم شده بودند در هفته جاری به دار مجازات آویخته شدند .
وی در پایان تاکید کرد : با اخلال گران اجتماعی ، اراذل و اوباش و متجاوزین به نوامیس مردم و جرائم خشن به شدت برخورد کرده و با هیچ متخلفی ملاحظه کاری نمی کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار