مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تاکنون برای هیچ استخری در استان مجوز بازگشایی و فعالیت مجدد صادر نشده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 27 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر مقصود جعفری نیا با اشاره به بازگشایی مجدد استخرها گفت: هیچ استخری بدون اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی استان مجاز به از سرگیری فعالیت نیست.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون برای هیچ استخری در استان البرز مجوز بازگشایی و فعالیت مجدد صادر نشده است، افزود: فعالیت این دسته از اماکن ورزشی منوط به گرفتن مجوز است.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اگر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برای از سرگیری فعالیت استخرها درخواست دهند شرایط بررسی و جواب داده خواهد شد.

جعفری نیا با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی ویژه استخرها تدوین شده است، گفت: مدیریت استخرها باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند این فرایند برای بازگشایی اصناف نیز انجام شد.

 وی با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا به مردم توصیه کرد از استخرها استفاده نکنند.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: با توجه به اینکه احتمال وجود ترشحات دهان، چشم و بینی در آب استخرها وجود دارد در نتیجه احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق افرادی که به استخر می آیند و در ظاهر بیمار نیستند اما می‌توانند حامل بیماری به دیگران باشند، زیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار