کد خبر: ۸۶۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 27 June 2020

ایرنا- جشن‌های زیر سایه خورشید روز شنبه با حضور خادمان حرم رضوی در استان بوشهر آغاز شد.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر روز شنبه با تبریک دهه کرامت به رسانه‌ها گفت: امسال در قالب این جشن‌ها، ۲۵۰ برنامه به این مناسبت در ۱۲منطقه از استان بوشهر اجرا خواهد شد.
اکبر قائدی با اشاره به اینکه کاروان خدام رضوی عصر جمعه وارد بوشهر شدند، افزود: خادمان پس از ورود به فرودگاه به زیارت قبور شهدای سرافراز رفتند.
وی ادامه داد: ۲ تیم خدام انیس‌الشموس و شمس‌الشموس در ادامه برنامه‌ها به دو شهرستان دشتی و تنگستان سفر خواهند کرد.
قائدی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونای استان بوشهر در اجرای برنامه‌ها بیان کرد: تیم‌های ویژه‌ای عملیات ضدعفونی و گندزدایی را به صورت مستمر انجام می‌دهند و برنامه‌ها به گونه‌ای پیش بینی شده‌است که فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.
قائدی برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر را دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک،جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد.
وی افزود: دیگر برنامه‌های این کاروان، تجلیل از نو عروس و دامادهایی است که در دهه کرامت ازدواج کرده‌اند اما به دلیل شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند، جشن بگیرند.
دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر، تجلیل از پدر و مادرهای متولد دهه‌ ۶۰ و ۷۰ که سه فرزند و بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید معرفی کرد.
 وی ادامه داد: از غسال‌ها، قبرکن‌ها و پاکبانان‌ شهرداری که کمتر از زحمات آنان قدردانی شده نیز تجلیل خواهد شد.
قائدی یکی دیگر از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید را تجلیل از پزشکان، پرستاران، کارکنان بخش سلامت عنوان کرد.
وی بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید در قالب د۲ گروه جداگانه هر روز در دو شهرستان برنامه‌ها را برگزار می‌کنند و در جمعه پیش رو مراسم اختتامیه جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بوشهر بر پا خواهد شد و با بدرقه خدام، برنامه‌های سیزدهمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر به پایان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار