نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با همراهی مردم می‌توان در البرز شرایط را همچنان به گونه‌ای مدیریت کرد که در وضعیت قرمز و بحران قرار نگیریم.
کد خبر: ۸۶۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 28 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه در این نشست روسای کمیته‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده ارائه دادند، گفت: مصوب شد با توجه به روند صعودی شیوع کرونا، از ۱۵ تیر ماه، زدن ماسک در تمام محل‌های تجمع الزامی شود و مسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را برای ماسک ارزان دارند.

وی با اشاره به اینکه در البرز نیز روند شیوع کرونا سرعت گرفته و تعداد بیماران جوان نیز افزایش یافته است، ادامه داد: با همراهی مردم می‌توان در البرز شرایط را همچنان به گونه ای مدیریت کرد که در وضعیت قرمز و بحران قرار نگیریم.

شهبازی با بیان اینکه طبق تاکید رئیس جمهور محترم محل تجمع، محل خطر شیوع کرونا است، گفت: بر این اساس از مردم درخواست داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را در مقابله با شیوع این ویروس منحوس یاری کنند.

وی افزود: طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، هر شهرستانی که به وضعیت قرمز می‌رسد ستاد استانی می‌تواند برای محدودیت یک هفته‌ای به وزیران بهداشت و کشور پیشنهاد بدهد تا در نهایت با تصویب رئیس جمهور به مرحله اجرا گذاشته شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه موجران محترم با توجه به شرایط موجود نسبت به همراهی بیشتر با مستاجران اقدام کند، اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا، از فردا اضافه اجاره بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیشتر از ۲۵  درصد، در کلان شهرها بیشتر از ۲۰ و در بقیه شهرها بیشتر از ۱۵ درصد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار