کد خبر: ۸۶۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 29 June 2020
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال‌های قبل واگذاری‌هایی صورت گرفته اما هرگونه واگذاری بدون اطلاع دادستان و سازمان بازرسی نباید صورت گیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن نگین‌تاجی در دیدار با آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضائی استان در چارچوب فرمایش مقام معظم رهبری در سند تحول اقدامات خوبی انجام داده است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران قضائی افزود: همکاران ما تا ساعت 10 شب با تلاش جهادی علی‌رغم بیماری کرونا در حال رسیدگی به پرونده‌ها هستند.
وی در خصوص مردمی شدن دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم ارباب رجوع در راس مردمی شدن دستگاه قضا است و این مهم در اولویت قرار دارد.
مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد به زمین خواری در حاشیه رودخانه‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: اراضی رودخانه بشار و مهریان را بدون تبعیض انجام دادیم، ضمن اینکه بازدیدی از منطقه دهنو خواهیم داشت تا اراضی این منطقه رفع تصرف شود و پیش از واگذاری برخورد کنیم.
نگین‌تاجی با بیان اینکه تصرفات در منطقه چیتاب در دستور کار قرار دارد و بحث زیست محیطی در منطقه دلی‌بجک مدنظر است، گفت: طی سال‌های گذشته واگذاری‌هایی به اشخاص انجام شده است اما اعلام می‌کنیم بدون اطلاع دادستان و سازمان بازرسی هیچ‌گونه واگذاری اراضی نباید انجام شود.
وی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه قند یاسوج به نماینده ولی‌فقیه گفت: پیگیر وضعیت کارخانه قند هستیم و کارهای خوبی هم انجام شده، ضمن اینکه کارخانه قند دغدغه دستگاه قضائی استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار