مدیر عامل شرکت گاز: با اجرای طرح گازرسانی به 375 روستا و 3 شهر در آذربایجان غربی، 100 درصد خانوارهای شهری و 86 درصد روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ 29 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا شیخی در حاشیه بازدید از اجرای طرح گازرسانی در 375 روستا و شهر در آذربایجان غربی تا پایان سالطرح های گازرسانی در سردشت گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی های فنی و دقیقی انجام داده و بر آن شده تا به صورت عملی آن را تحقق ببخشد.

وی افزود: اکنون طرح های گاز رسانی در حدود 600 روستا در حال اجرا می باشند.

برای امسال نیز 375 روستا به همراه سه شهر خلیفان از بخش مهاباد، میرآباد از بخش وزینه سردشت و زرآباد از بخش صفائیه خوی در برنامه هستند به چرخه گاز وصل و از این نعمت برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با عملیاتی شدن آن و بهره مندی 375 روستا و سه شهر تقریبا برخورداری از نعمت گاز در شهرها به 100 درصد نزدیک خواهد شد و گاز روستایی نیز از 71 درصد تا پایان سال به 85 درصد می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: برای اجرای این طرح ها 670 میلیارد تومان به تناسب تخصیص می یابد و در طرح ها هزینه خواهند شد.

فرماندار سردشت نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: طی 6 سال گذشته بهره مندی شهرستان از 7 درصد به 44 درصد افزایش یافته و این خود نشان از نهضت اجرای طرح های گاز رسانی در این شهرستان است.

اقصی نخشی پور افزود: اکنون نیز طرح های گاز رسانی در 5 محور قاسم رش، بیوران، ملاشیخ، زوران و شهر میرآباد در حال اجرا هستند که با پایان این طرح ها برخورداری شهرستان از نعمت گاز با 20 درصد افزایش به 60 درصد خواهد رسید.

نخشی پور تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها 120 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که به تناسب تخصیص ها درر سطح شهرستان برای آنها هزینه خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های سردشت و پیرانشهر در ادامه گفت: این بازدید به منظور بررسی و رفع موانع و مشکلات طرح های گاز رسانی با توجه به صعب العبور بودن منطقه و تسریع در روند اجرای عملیات انجام گرفت.

کمال حسین پور افزود: طرح ها دراصل مشکلات خاص فنی و مدیریتی ندارند و فقط از لحاظ نقدینگی و بودجه با مشکلاتی مواجه شده که امید است با همکاری مدیر عامل شرکت گاز و
سازمان مدیریت برنامه و بودجه اقداماتی انجام بگیرد تا در سال 99 این طرح ها به اتمام برسد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار