سرهنگ فرامرزی از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستا‌های شهرستان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 01 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ مسعودفرامرزی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری منجر به قتل دو نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا افزود: با توجه به متواری شدن قاتل، اقدامات درباره شناسایی و دستگیری فرد در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

او ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی بسیار وسیع، گسترده و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان، پس از انجام نیابت‌های مداوم و مکررمشخص شد که قاتل متواری، پس از اخاذی از احدی شهروندان به سمت روستای جنوبی استان فارس حرکت کرده که بلافاصله طی نیابت ارسالی از دادسرای شهرستان پیشوا به دادسرای استان فارس ماموران به شهرستان موصوف اعزام با همکاری پلیس آگاهی استان فارس پس از هشت روز تعقیب و مراقبت مداوم و مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی بسیار وسیع و گسترده دریک عملیات غافلگیرانه متهم موصوف شناسایی و پس از محاصره محل اختفا در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیرشدو طی هماهنگی مقام قضایی تحت الحفظ به شهرستان پیشوا انتقال داده شد.

فرمانده شهرستان پشوا تصریح کرد: در تحقیقات معموله از نامبرده صراحتاً به ارتکاب قتل با مشارکت سایر همدستان اقرار نمود، قاتل دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

در پایان سرهنگ فرامرزی با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را با پلیس در میان بگذارند و یاری گر پلیس در تامین هر چه بیشتر امنیت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار