اصغر نژاد معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب در سه ماهه اول جمع‌آوری و تصفیه شده است .
کد خبر: ۸۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 01 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
ابراهیم اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب در سه ماهه اول جمع‌آوری و تصفیه شده است

وی افزود : نگهداری از تاسیسات مربوط به تامین و توزیع آب و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات رااز برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی عنوان کرد.
اصغرنژاد با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرستان و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود؛ بر این اساس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست ‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

اصغر نژاد با اشاره به عملکرد شرکت در زمینه تصفیه فاصلاب در سه ماه نخست سال‌جاری گفت: این شرکت در این مدت نیز نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب تولید شده را جمع‌آوری و توسط تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خوی ،تصفیه کرده است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب افزود: در سه ماهه نخست سالجاری بیش از ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب را شستشو و لایروبی شده است .

وی با اشاره به سم پاشی بیش از ۳ هزار و ۲۱۶ فقره منهول فاضلاب در همین مدت افزود: در طول سه ماه نخست سال‌جاری بیش از ۳ هزار و ۲۱۶ فقره از منهول‌های موجود را پاک‌سازی شده است.
وی با اشاره به درصد بهره‌مندی جمعیت شهر خوی از سامانه فاضلاب شهری گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد از جمعیت شهر خوی از پوشش تاسیسات جمع‌آوری و دفع فاضلاب برخوردار بوده که این رقم بالاتر متوسط استانی است .
ابراهیم اصغرنژاد در پایان به تعداد مشترکان فاضلاب اشاره کرد و افزود: با واگذاری ۴۱۶ فقره انشعاب فاضلاب در سه ماه نخست سال‌جاری تعداد مشترکان فاضلاب به بیش از ۴۲ هزار فقره رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار