سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از فوت چهار تن در حوادث اورژانسی ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 04 July 2020

عباس عابدی  با اشاره به حادثه غرق‌شدگی در باغ بهادران اظهار کرد: در این حادثه پسر بچه پنج ساله در آب غرق شد که با همکاری نیروهای اورژانس نجات یافت.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴ روز جمعه به مرکز اورژانس اعلام شد، افزود: پسر بچه مصدوم بعد از عملیات نجات در حالت هوشیار به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به دیگر حادثه غرق‌شدگی استان طی ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: حادثه غرق‌شدگی مرد ۳۴ ساله در پارک ساحلی زرین شهر، در ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه مرد ۳۴ ساله جان باخت.

عابدی با اشاره به دیگر حادثه غرق‌شدگی گفت: ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه گزارشی مبنی بر غرق شدن یک جوان ۱۸ ساله در کانال آبی در گلدشت به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام شد، که این حادثه منجر به فوت این جوان شد.

وی با اشاره به حادثه تصادف شدید یک خودرو پراید و پژو پارس ادامه داد: طی تصادفی که در ساعت ۱۹:۱۲ دقیقه به مرکز اورژانس گزارش شده است، برخورد مرگباری بین دو خودرو در شهر نجف آباد رخ داده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: این حادثه چهار مصدوم در سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال و فوت یک مرد ۲۵ ساله را در پی داشته است.

وی اضافه کرد: مصدومین این حادثه به بیمارستان منتظری نجف آباد منتقل شدند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار