استاندار البرز از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 05 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» عزیزاله شهبازی جزئیات مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز را اعلام کرد و گفت: این تعطیلی‌ها تا امروز برای پنج شهرستان البرز در نظر گرفته شده و اگر در کرج نیز وضعیت قرمز شود، این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد که امید است با همراهی مردم طی این هفته نتیجه بخش باشد.

استاندار البرز گفت: اگر حمایت‌های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع علی رغم میل باطنی، شاهد محدودیت‌های بیشتری خواهیم بود.

شهبازی محدودیت‌ها را شامل تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها دانست.

 وی همچنین گفت: استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه نیز تعطیل می‌شوند.

 تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در البرز

استاندار البرز به تعطیلی موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی اشاره کرد و گفت: مساجد و مصلی‌ها نیز تعطیل است و از برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها نیز جلوگیری می‌شود.

 شهبازی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های از جمله کشتی و کاراته، گفت: کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها نیز تعطیل می‌شود.

 وی همچنین به به تعطیلی باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی نیز اشاره کرد و گفت: نماز جمعه نیز تعطیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار