رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی در استان البرز گفت: تولید داخلی لوازم خانگی نیاز داخلی را تامین نمی‌کند و تنها پاسخگوی نیمی از نیاز است.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 06 July 2020

تولیدکنندگان ایرانی لوازم خانگی نمی‌توانند نیاز بازار را کامل تامین کنند

به گزارش «تابناک البرز» اسداله غلامرضایی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح عرضه بحث گران بودن یا گران فروشی نیست، اظهار داشت: این موضوعات دو مقوله جدا است، یعنی اکنون در سطح عرضه بدلیل تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا کار  سخت‌ شده و در مبلغ تمامی اجناس تاثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه تاثیرات بازار از نوسانات ارز مشخص می‌شود، افزود: به همین دلیل شاهد این هستیم که نه تنها لوازم خانگی بلکه تمام اقلام با نوسانات ارز قیمت‌ها تغییر و روز بروز شاهد افزایش قیمت هستیم.

 رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی  در استان البرز با عنوان اینکه هیچکس مقصر این افزایش قیمت‌ها نیست و دلیل عمده این افزایش ناشی از نوسانات ارزی است، بیان کرد: درحال حاضر مردم تنها هزینه‌های خود را برای خرید مواد غذایی و مایحتاج روزانه خرج می‌کنند.

 غلامرضایی با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از کسب و کارها راکد شده است، عنوان کرد: در حال حاضر در بحث لوازم خانگی با رکود روبرو هستیم.

 رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی در استان البرز تصریح کرد: تنها تولید داخلی در حوزه لوازم خانگی جواب‌گوی نیاز داخلی نیست و تنها 40 الی 50 درصد از نیاز مردم در داخل کشور را می‌توانند تامین کنند.

 وی خاطر نشان کرد: اکنون عدم مراجعه مردم برای خرید و کاهش قدرت خرید آن‌ها موجب شده که این کمبود عدم ورود لوازم خانگی به کشور جبران شود.

غلامرضایی گفت: اکنون قیمت لوازم خانگی از تمامی دیگر اقلام کمتر رشد داشته و این بدلیل عدم خرید مردم است و کاسبان این صنف مجبور به ارائه کالا با کمترین سود هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار