مدیر کل اوقاف و امور خیریه  البرز اعلام کرد که این اداره کل برای تحقق شعار جهش تولید از پایان نامه های دانشجویی با موضوعات اقتصادی حمایت مالی می کند.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 07 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی گفت: جهش تولید در این استان با ورود موقوفات در حوزه سرمایه گذاری محقق می شود که هم اکنون بخشی از آن ها  وارد عرصه سرمایه گذاری شده اند.

 وی بیان داشت: اوقاف و امور خیریه استان البرز با هدف استفاده بهینه از نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده توسط دانشجویان در نظر دارد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‎های دکتری که موضوع پایان نامه و یا رساله دکتری خود را به موضوعات اعلام شده ، اختصاص دهند، حمایت مالی کند.

 وی افزود: اگر جهش تولید در جامعه اتفاق بیافتد سعادت مادی ومعنوی در پشت آن رقم خواهد خورد و پیروزی در تمام جبهه ها امکان پذیر و سهل خواهد شد و شکست برای جبهه باطل حتمی خواهد بود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه ارتقا و جهش در تولید در تمام بخش ها و موضوعات باید رقم بخورد، بیان داشت: اگر ظرفیت و توانمندی که در سیستم های مختلف اجرایی، دولتی و مردمی وجود دارد به خوبی مدیریت شود و در چارچوب خاصی رویکرد و اولویت هایشان برای حرکت به ویژه بهره مندی از برنامه بهره وری  اتفاق بیافتد، نتیجه ی آن جهش تولیدی است که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال گفته اند.

 وی در ادامه به موضوعات حمایتی اوقاف از پایان نامه ها و رساله های کارشناسی ارشد و دکترا اشاره کرد و گفت: این پایان نامه ها می توانند در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، قرانی، مدیریتی، اوقافی و حقوقی، بهره وری اقتصادی، عمران و معماری، فناوری اطلاعات و روابط عمومی باشد.

 دشتکی با بیان اینکه شرح موضوعات مورد حمایت در سامانه اوقاف قابل مشاهده است، افزود: در کل ۱۱۷ موضوع حمایتی برای این پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی تعیین شده است.

 وی به شرایط حمایت از پایان نامه ها اشاره کرد و بیان داشت: این پایان نامه ها باید در راستای اهداف، ماموریت ها و سیاست های سازمان و در جهت رفع مسائل سازمان اوقاف باشد و  موضوعات مربوط به سازمان می بایست در جهت راه های جدید برای توسعه و حمایت و یا رفع معضلات عموم مربوط به سازمان باشد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: همچنین این پایان نامه ها باید کاربردی بوده و قابلیت اجرایی شدن را دارا باشد ضمن اینکه باید به دور از کلی نگریها بوده و بتواند نتایج دقیق و ملموسی ارائه نماید.

 دانشجویان علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استان البرز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار