رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به وضعیت مسکن مهر استان، از پیشرفت ۹۸ درصدی دو پروژه شهرک ابریشم و ماهدشت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 07 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» احسان باقری فر در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان البرز، اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۸۵۴ واحد مسکونی در شهرک ابریشم واقع در جاده قزلحصار و همچنین شهرک ماهدشت احداث شده که با پیشرفت فیزیکی ۹۸.۳۵ درصدی همراه است.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ هزار واحد مسکن مهر احداث شده در دو شهرک ابریشم و ماهدشت به خریداران تحویل داده شده است، گفت: هزار و ۴۳۵ واحد مسکونی دیگر نیز آماده تحویل است.

 رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: هزار و ۴۱۸ واحد مسکن مهر نیز در سطح دو شهر مذکور در حال ساخت است.

 باقری فر در خصوص تأمین زیرساخت‌های خدماتی پروژه‌های مسکن مهر، افزود: در پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم به ترتیب ساخت سه مدرسه، یک مسجد و یک پاسگاه مدنظر است.

به گفته وی به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های خدماتی در پروژه مسکن مهر ماهدشت نیز ساخت پنج باب مدرسه، دو مسجد و یک پاسگاه پیش بینی شده است.

 رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز با این توضیح که پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم در قالب احداث شش هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی پیش برده شده است، عنوان کرد: پروژه مسکن مهر در این شهرک تاکنون به پیشرفت ۹۸.۸۰ درصدی رسیده است.

 باقری فر تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده به خریداران در شهرک ابریشم را پنج هزار و ۳۸۸ واحد اعلام کرد و گفت: ۶۲۸ واحد دیگر نیز تکمیل شده و آماده تحویل است.

وی با اشاره به اینکه در پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم ۶۳۴ واحد در حال ساخت است، گفت: راه و شهرسازی استان البرز تعهد دارد ۱۰ هزار و ۲۰۴ واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن مهر شهرک ماهدشت را بسازد که تاکنون هشت هزار و ۶۱۳ واحد را به خریداران تحویل داده و ۸۰۷ واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

 رئیس اداره اجرایی و نظارت در امور مسکن راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر ماهدشت در حال حاضر به پیشرفت ۹۷.۹۰ درصدی رسیده است، گفت: تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت این پروژه ۷۸۴ مورد است.

 باقری فر گفت: پروژه‌های مسکن مهر استان البرز که توسط راه و شهرسازی در دو شهرک ابریشم و ماهدشت اجرایی شده امسال به اتمام می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار