رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: دریافت بارکد سلامت توسط واحدهای صنفی ضروری است و این مهم توسط بازرسان اصناف پیگیری می شود.  
کد خبر: ۸۷۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 08 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» بهروز حصاری ضمن اشاره به اینکه بعد از تغییر وضعیت البرز در بحث بیماری کرونا و پیش روی شرایط استان به سمت قرمز شدن برای بخشی از صنوف تعطیلی چند روزه اعمال شد، اظهار کرد: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در بازه زمانی دوازدهم تا نوزدهم تیرماه امسال، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی مشمول تعطیلی شدند.

 وی بیان کرد: صنوفی مانند چایخانه داران، قهوه خانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های سنتی استان نیز همچنان با ممنوعیت عرضه قلیان مواجه هستند.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در خصوص اینکه تصمیمی برای اعمال محدودیت در فعالیت پاساژها و مراکز خرید مسقف استان اعمال شده است یا خیر؟ بیان کرد: در این مورد اتخاذ هر تصمیمی دور از انتظار نیست، اما به یقین تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان هستیم، اما تاکنون در این زمینه ابلاغی دریافت نکرده ایم.

 حصاری در بخش دیگری با بیان اینکه تعطیلی اعمال شده برای فعالیت آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی و تالارهای پذیرایی تا روز ۱۹ تیرماه امسال است، بیان کرد: هنوز تصمیم جدیدی در خصوص تداوم تعطیلی این رسته از صنوف اعمال نشده است، در صورت دریافت ابلاغیه جدید این مهم را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 وی با تاکید بر اینکه تمامی صنوف همچنان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و این مهم خط قرمز ما است، بیان کرد: با واحدهای صنفی متخلف که پروتکل‌های ابلاغی را رعایت کنند برخورد می‌کنیم.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه تمامی اصناف و مشاغل بعد از بازگشایی باید تصویر بارکدی که سامانه سلامت وزارت بهداشت دریافت کرده اند در واحد صنفی خود نصب کنند، عنوان کرد: در این زمینه ۱۰۰ بازرس اتاق اصناف شهرستان کرج در کنار شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه با اصناف متخلفی که بارکد دریافتی از سامانه سلامت را در واحد صنفی خود نصب نکرده باشند، برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار