رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد گفت: ۳ درمانگاه دولتی برای ارجاع و درمان بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان فعال شده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 12 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر محمدرضا ترابی گفت: این مراکز در شهر مشکین دشت، درمانگاه شهدا در کانال غربی و شهرک ارم فردیس فعال هستند و مردم می‌توانند در صورت لزوم و احراز علائم ویروس کرونا همه روزه  از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به  این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: تست کرونا در مراکز فوق فقط با دستور پزشک و بر حسب ضرورت انجام می‌شود و به درخواست اشخاص، انجام این تست میسر نیست.

وی توضیح داد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان فردیس در وضعیت هشدار کرونا، مجبور به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی برخی مراکز شدیم که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، با تصمیم ستاد کرونا، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

وی گفت: وقتی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا هرگونه تجمعی حتی نماز جمعه تعطیل می‌شود، بنابراین مردم باید بدانند که خطر کرونا بسیار جدی‌تر از آن است که تصور می‌کنند و لازم است درباره تبعات غیرقابل جبران این ویروس مهلک و پرخطر، احساس مسئولیت کنند.  

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس افزود: اکنون رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن مهم‌ترین و بیشترین کمکی است که عموم مردم و از جمله فردیس نشینان می‌توانند به قطع زنجیره و دامنه گسترش ویروس کرونا انجام دهند تا با توکل به خداوند متعال مجموعه‌های ذی‌ربط در کشور بتوانند موفق به ریشه کن کردن این بیماری مسری و خطرناک شوند.

ترابی ادامه داد: ضدعفونی معابر با همکاری نهادهای مختلف خدمات رسان و نیروهای مردمی بسیج و نیروی انتظامی با جدیت در فردیس ادامه دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار