مدیر تعاون روستایی استان البرز اعلام کرد که در محور کرج- چالوس سه جایگاه موقت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 13 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سید محسن موسوی گفت:در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در جایگاه های موقت و دایم، در سه نقطه از محور کرج – چالوس این جایگاه ها راه اندازی شده است.
وی افزود: این جایگاه ها در دهستان آدران جنب مجموعه دیپلمات، دهستان آسارا محله ری زمین جنب مسجد الزهرا (س) و دهستان نساء ورودی روستای امام چشمه با محوریت اجرا توسط بخشداری ، بسیج مردمی و تعاون روستایی به منظور سهولت در امر خرید شهروندان و مسافران ایجاد و راه اندازی شد.

موسوی اظهار داشت: هدف از عرضه مستقیم محصولات کشاورزی کوتاه کردن فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده است تا محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، تولیدات خود را با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند اما این محصولات با قیمت بالایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد که ایجاد این بازارچه‌ها و تکمیل زنجیره‌های اقتصادی تولید از مزرعه تا سفره به حمایت از تولید کمک خواهد کرد.

موسوی خاطر نشان کرد: این اقدام با همکاری تعاونی های کشاورزی در بخش آسارا اجرایی و تا ابتدای مهرماه سال جاری استمرار خواهد داشت.

در استان البرز حدود ۸۰ تشکل روستایی فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار