کد خبر: ۸۷۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 18 July 2020

 محور آستارا-اردبیل با ملاحظات زیست‌محیطی تعریض می‌شود

تابناک/ سرپرست فرمانداری آستارا گفت: محور آستارا-اردبیل با ارزیابی‌ها و ملاحظات زیست‌محیطی و با کمترین میزان تخریب منابع طبیعی، با مشارکت بخش‌خصوصی جهت تسهیل تردد تعریض می‌شود.

رضا جمشیدی غروب جمعه در بازدید از طرح تعریض محور آستارا-اردبیل اظهار کرد: مرحله سوم طرح تعریض محور آستارا-اردبیل به طول چهار کیلومتر به زودی آغاز می شود و این جاده در ارتقای ظرفیت حمل و نقل در شمال غرب کشور تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: پیش از این، هشت کیلومتر از این جاده تعریض شده است و این محور در کنار جاده ترانزیتی آستارا-باکو نقش مهمی در حوزه تجاری و اقتصادی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: نصب علائم هشدار، سنگ چین محدوده اجرای طرح و تکمیل شانه خاکی برای هدایت آب ‌های سطحی مورد توجه پیمانکار باشد و دستگاه‌های متولی نظیر منابع طبیعی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر روند کارها نظارت داشته باشند.

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: تعریض محور آستارا-اردبیل باعث کاهش تصادفات خواهد شد و مصالح حاصل از حذف پیچ ها برای ساخت بارانداز راه آهن آستارا استفاده می شود.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال کشور است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار