کد خبر: ۸۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 18 July 2020
دنیامالی با بیان اینکه در حل مشکلات مردم با هیچ کس تعارف نداریم گفت: به عنوان نماینده و خادم مردم وظایف بسیار سنگینی به دوش می کشیم و در قبال آنها مسئول هستیم.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «احمد دنیامالی» امروز(شنبه،۲۸ تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان انزلی تصریح کرد: در جلسات شورای اداری باید فضایی فراهم سازیم تا روسای ادارات نظرات خود را انتقال دهند اینگونه می توانیم هماهنگی بین بخشی بیشتری ایجاد کنیم تا در پیشبرد امور مردم در ادارات راهگشا باشد.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس افزود: ریشه کن کردن مشکل اقتصادی در گرو تلاش شبانه روزی ماست.

 

وی گفت: شاید اکنون در شرایط تحریم اقتصادی باشیم و دشمنان انواع نسخه ها را برای ما بپیچند اما همه چیز را نباید گردن دشمن بیندازیم.

 

دنیامالی متذکر شد: هم اکنون کشور ما در یک جنگ تمام عیار قرار دارد امانه لزوما با ساز و ابزار جنگی، مردم شاید تحت فشار تحریم های اقتصادی هستند اما در برهه های مختلف که بیشترین فشارها را تحمل کرده اند، نشان دادند پای نظام ایستاده اند.

 

وی تصریح کرد: ما در کمیسیون‌های مختلف مجلس با حداکثر فشار وارده سعی در حل مشکلات مردم داریم و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداریم.

 

دنیامالی تاکید کرد: مقام معظم رهبری تمام رهنمودها را گفتند و برای پیشبرد امور توصیه به وحدت، محبت، همدلی و رفاقت کردند، اما در صورتی که نتیجه حاصل نشد به تکالیف قانونی خود عمل می‌کنیم.

 

وی در ادامه بر تامین آب اراضی کشاورزی در فصل گرما تاکید کرد و یاد آور شد: چند هکتار از اراضی شالیکاری انزلی با مشکل روبرو شدند و آسیب دیدند و به همین منظور در حوزه شبکه آبرسانی نیازمند طراحی شبکه ای مدرن هستیم.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب نیز متاسفانه پروژه ها خیلی کند پیش می رود و باید سعی شود خط دوم تصفیه خانه غازیان هرچه سریع تر در مدار وارد شود تا شهر توریستی انزلی با جمعیت شناور مشکل کم آبی نداشته باشد.

 

وی سپس با بیان اینکه ما مسئول جان مردم هستیم، خاطرنشان کرد: داشتن حتی یک غریق در سواحل انزلی زیاد است، ادارت هلال احمر، ورزش و جوانان و کمیته نجات غریق باید با هم همکاری یکدیگر ایمنی جان مردم را فراهم کنند.

 

دنیا مالی همچنین به تخیله و بارگیری ۵۵۰ هزار تن‌کالا در اداره بنادر و دریانوردی اشاره کرد و یادآور شد: علیرغم اینکه کار خوبی در این زمینه صورت گرفته اما از آمار و وضعیت موجود راضی نیستم.

 

وی سپس با بیان اینکه روزی ما مرکز شیلات ایران بودیم، افزود: وضعیت موجود انزلی با توجه به زیرساخت های آبی که دارد مانند آب بندان ها راضی کننده نیست، انزلی باید بودجه بیشتری در بخش آبزی پروری داشته باشد.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس همچنین به وضعیت بیکاری در استان گیلان و شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار استان گیلان بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد و انزلی در این خصوص وضعیت مناسبی نسبت سایر شهرستان‌ها ندارد و توسعه صنایع وابسته شیلاتی می تواند در این زمینه کمک کند.

 

دنیامالی تاکید کرد: شیلات گیلان باید تکانی به خود بدهد و از نیروهای خبره خود بهره بگیرد، چرا وقتی مرکز ماهیان خاویاری ایران در انزلی واقع شده و ۲۰ استان کشور ماهیان خاویاری تولید می‌کنند، ما باید تماشاگر باشیم.

 

وی تصریح کرد: صنعت آبزی پروری به تلاشی مضاعف نیاز دارد و در حل مشکلات آماده هرگونه کمک به شیلات هستم.

 

دنیامالی سپس از بنیاد مسکن خواست به وضعیت جاده های روستایی و مسکن روستائیان انزلی رسیدگی کند و بحث طرح ملی مسکن را به جد مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: به‌دنبال ایجاد بیمارستان در شرق انزلی هستم و کادر پرستاری و خدمات بیمارستانی این شهرستان باید تقویت شود.

 

دنیامالی سپس از کمیته امداد و بهزیستی خواست تا رسیدگی به وضعیت بیماری‌های خاص و محرومین را در راس امور قرار دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار