کد خبر: ۸۷۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 18 July 2020

دستگیری قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر در آستارا + عکس

تابناک/ فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری قاچاقچی سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی در خصوص جزئیات این خبر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در بندر مرزی آستارا، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، با همکاری مأموران هنگ مرزی، متهم را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری به شهرستان آستارا در غرب استان گیلان را داشت، شناسایی کردند، ادامه داد: متهم در بدو ورود از استان همجوار به استان گیلان، در محل حیران آستارا دستگیر شد.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه در این راستا متهم 48 ساله که سابقه دار هم بود، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، افزود: در این رابطه 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و خودروی سواری وی نیز توقیف شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به انهدام این باند، اضافه کرد: شهروندان در مقابله با سوداگران که به جز منافع شخصی خود به هیچ چیز ایمان ندارند و همه خواسته آنها در سود ناشی از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار