کد خبر: ۸۷۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 19 July 2020

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد رضی امروز در جمع خبرنگاران از جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی در برخی رشته‌ها در دانشگاه گیلان خبر داد و اظهار داشت: دانشکده منابع طبیعی در رشته‌های علوم و مهندسی جنگل، مهندسی شیلات، مهندسی محیط‌زیست، مهندسی طبیعت به‌صورت روزانه و شبانه براساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می‌کند.

رئیس دانشگاه گیلان از جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی در دانشکده علوم انسانی مربوط به دانشگاه گیلان خبر داد و بیان کرد: دانشکده علوم انسانی نیز در حوزه زبان روسی به‌صورت روزانه و شبانه براساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می‌کند همچنین در رشته علوم قرآن و حدیث نیز به‌صورت شبانه دانشجو جذب می‌کند.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام دانشجو دانشجویان علاقمند جهت تحصیل در رشته‌های مذکور گفت: در رشته‌های فوق بدون آزمون دانشجو می‌پذیریم و نحوه ثبت‌نام دانشجویان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 99 می‌رسد.

رضی به جذب دانشجو در سایر رشته‌ها اشاره کرد و افزود: در رشته فیزیک نیز به‌صورت شبانه و همچنین زیست‌شناسی گیاهی و زیست شناسی دریا نیز به‌صورت روزانه و شبانه دانشجو می‌پذیریم و دانشکده دانشکده علوم کشاورزی نیز در رشته‌های مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی نیز به‌صورت روزانه و شبانه دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: دانشکده دانشکده علوم کشاورزی در رشته‌های علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی خاک و علوم دام نیز به‌صورت روزانه و شبانه دانشجو جذب می‌کند.

به گزارش تسنیم، دانشگاه گیلان بزرگترین دانشگاه شمال کشور شناخته می‌شود که دارای یک پردیس دانشگاهی و 10 دانشکده شامل دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.

این دانشگاه بیش از 560 عضو هیئت علمی دارد و حدود 17 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند و قرارگیری دانشگاه‌ گیلان در بین دانشگاه‌های برتر جهان و 10 دانشگاه برتر جامع کشور نشان‌دهنده توانمندی‌های این دانشگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار