رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرزگفت: با توجه به وضعیت قرمز استان اگر مردم رعایت نکنند با بحران کمبود تخت مواجه می شویم.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 19 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر حسین کریم با اشاره به بستری ۶۱۵ نفر بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان، از شیب افزایشی و تند مبتلایان کرونا در استان خبر داد.

وی با اعلام وضعیت قرمز در استان البرز به تعداد بالای مراجعان سرپایی و بستری در بیمارستان‌های استان اشاره کرد و گفت: اگر مردم استان همکاری لازم را نداشته باشند با بحران جدی کمبود تخت بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: روز گذشته نزدیک به ۸۱۵ نفر بیمار سرپایی مشکوک و مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند و اکنون ۶۱۵ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا بستری هستند.

دکتر کریم گفت: اگر از مرز هزار تخت بستری عبور کنیم با بحران جدی مواجه خواهیم شد و این تنها بستگی به همکاری مردم دارد.

وی گفت: کادر بهداشت و درمان خسته هستند زیرا از ابتدای اسفند ماه تا به این لحظه بی وقفه در خط مقدم مبارزه با کرونا در شرایطی سخت با لباس‌های محافظتی، فشارهای روحی و روانی و خطر بالا تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اجرای طرح پلاسما درمانی برای بیماران بدحال کرونایی از همه کسانی که به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند درخواست کرد برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار