مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز گفت: با گسترش و شیوع ویروس کرونا طراحی و تولید تونل و گیت‌های ضدعفونی‌کننده در دستور کار قرار گرفت و اکنون صادرات این محصولات به چند کشور خاورمیانه آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 19 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» مدیر عامل این شرکت دانش بنیان استان البرز با اشاره به اینکه چند مرحله صادرات این محصولات و دستگاه‌های تولیدی به کشورهای عمان، عراق و کردستان عراق انجام شده است گفت: انتظار داریم با حمایت‌های پارک علم و فناوری البرز و معاونت علمی ریاست جمهوری و رایزنی‌های فشرده تیم بازاریابی و صادرات، این محصولات به زودی نه تنها به کشورهای آسیای میانه و قفقاز بلکه به کشورهای مختلف اروپایی نیز صادر شود.

مهندس فدوی درباره این محصولات توضیح داد: فرایند ضد عفونی کردن این گیت‌ها به شکلی طراحی شده است که زمانی که افراد از آن گذر می‌کنند تمامی اندام‌ها با موارد ضد عفونی کننده مورد مه پاشی قرار می‌گیرد که این امر به از بین رفتن آلودگی از سطح بدن افراد می‌انجامد.

وی افزود: همچنین در این دستگاه از سنسورهای حرکتی استفاده شده که این امکان را فراهم می‌کند که تنها در زمان عبور افراد از این گیت ها فرایند ضد عفونی کنندگی صورت پذیرد که این خود باعث صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی کننده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار