کد خبر: ۸۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 19 July 2020

اختصاص ۵ میلیارد ریال به طرح گردشگری پره‌سر

تابناک/شهردار پره‌سر گفت: مبلغ پنج میلیارد ریال تسهیلات وام بانکی برای اجرای فاز دوم طرح گردشگری، تجاری و فرهنگی بازار پره سر اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی آن از سر گرفته خواهد شد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری با پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری، یک دستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله نیمه سنگین شش تنی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال و برای خرید سهمیه قیر، مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری پره سر اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۵ کوچه در شهر پره سر آسفالت خواهد شد. افزود: در حال حاضر آسفالت کوچه‌های شفا رود، شافعی، نارون، شهید کلابی و شهید زارعی آغاز شده و این عملیات تداوم خواهد داشت.

شهردار پره سر عنوان کرد: مبلغ پنج میلیارد ریال تسهیلات وام بانکی برای اجرای فاز دوم طرح گردشگری، تجاری و فرهنگی بازار پره سر اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی آن از سر گرفته خواهد شد.

شهابی خاطرنشان کرد: قرارداد ساخت آبنمای میدان آبشار پره سر امضا شده و در شهر اصفهان با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیون ریال در دست ساخت است و المان جدید آن پس از انتشار آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار