سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 19 July 2020
کشف ۹ تن چوب قاچاق در فامنین، اجرای طرح منطقه‌ای پلیس در کبودرآهنگ و کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بهار برخی عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۹ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۹ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده ۳۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح منطقه‌ای در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از اجرای طرح منطقه‌ای پلیس و کشف ۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی عنوان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه‌ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، یگان‌های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح مقادیری انواع مواد مخدر، ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف و ۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۳ سارق موتورسیکلت، ۲ سارق خودرو، و ۵ نفر دارای حکم جلب دستگیر شدند.

کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۶ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی بیت کوین در شهرستان بهار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی‌های تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های واصله، با هماهنگی قضائی و حضور نماینده اداره برق به محل اعزام و موفق به کشف ۵۶ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات این دستگاه‌ها را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف ۱۵ تن مرغ زنده قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۱۵ تن مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان نهاوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ۵ خودروی حامل مرغ زنده را شناسایی و این خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: طی بازرسی از این خودرو‌ها که با همکاری اکیپ اداره صمت شهرستان انجام شد، ۱۵ تن مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و ۵ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: مرغ‌های کشف شده از طریق اداره تعزیرات در شبکه قانونی توزیع قرار گرفت و دیگر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار