مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه طرح کرامت به عنوان اصلاح و محرومیت زدایی محلات حاشیه نشین در استان از 4 سال پیش در حال انجام می باشد، گفت: بسیجیان جهادگر در این طرح تا کنون به 30 محله ی حاشیه شهر خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 20 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» پاسدار پاشایی با اشاره به 4 عرصه مهم این طرح در محلات گفت: طرح کرامت در ۴ عرصه مهم در محلات در حال انجام می باشد، در عرصه اول بسیجیان مسائل امنیتی و انتظامی( توزیع مواد مخدر، دستگیری ارازل و اوباش و غیره) در محل را پیگیری می کنند، و توسط نهادهای ذی ربط پیگیری و مطالبه گری انجام می‌شود.

وی عرصه دوم را مسائل عمرانی و زیر ساخت این محلات دانست، بیان کرد: متاسفانه این محلات از کم ترین امکانات تفریحی (پارک، سوله ورزشی، کتابخانه و غیره) علی رغم اینکه این مردم بسیار خوب، پایکار انقلاب و همیشه در صحنه های انقلاب حضور داشتند، برخوردار هستند که ما در عرصه عمرانی و زیر ساختی در این محلات به جد در کنار مردم هستیم.

وی عرصه سوم را کمک معیشتی و خدمات اجتماعی بیان کرد، ادامه داد: الحمدلله بسیج نسبت به این مسئله احترام دارد و خانواده های (بی بضاعت، زنان بد سرپرست یا بی سرپرست، کودکان یتیم و غیره) در این عرصه شناسایی و خدمت رسانی می شوند.

پاسدار پاشایی با اشاره به اینکه در عرصه چهارم مسائل و مشکلات فرهنگی در این محلات رفع می شود، تصریح کرد: بسیج سابقاً پیشرفت های خوبی را در این امر دارد و در این طرح نیز با اقدامات مختلف در صدد رفع این نیاز مهم می باشد.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان با بیان اینکه طرح کرامت طرحی است که از همان ابتدا با قوت شروع شد و الحمدلله با قوت هم در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: طرحی است که سالیان سال خواهد ماند و ادامه خواهد داشت چون موضوعیت و اهمیت در استان دارد، متاسفانه استان در رده بندی بالاترین رده در حاشیه نشینی با حدود یک میلیون نفر دارد، بسیج و سپاه به عنوان یک نهاد دغدغه مند نسبت به موضوعات انقلاب اسلامی؛ این امر را که یک کار اصلی و بنیادی است تا زمان رفع این نیاز ها پیگیری می کند.

برچسب ها: طرح کرامت ، سپاه ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار