نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه امروز وضعیت بازار در موضوع کالاهای اساسی و تورمی که وجود دارد به ویژه در بخش مسکن نگران کننده است، گفت: ‌سازمان تعزیرات را در کف بازار نمی‌بینیم و باید پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۷۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 21 July 2020

نگرانی مردم از افزایش ساعت به ساعت قیمت ها!!/ سازمان تعزیرات را در کف بازار نمی‌بینیم

به گزارش «تابناک البرز» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس  شورای اسلامی با اشاره به افسارگسیختگی قیمت‌ها و التهاب بازار، اظهار داشت: متأسفانه وضعیت بازار به هیچ وجه خوب نیست و مردم نگران و دغدغه‌مند از قیمت‌هایی هستند که ساعت به ساعت در حال بالا رفتن است.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی رئیس جمهور و دولت آن است که نسبت به بازار برنامه‌ای کامل و جامع داشته باشند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تصریح کرد: امروز وضعیت بازار در موضوع کالاهای اساسی و تورمی که وجود دارد به ویژه در بخش مسکن که اخیراً فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است، نگران کننده بوده و مردم دغدغه فراوانی در این باره دارند.

حدادی ادامه داد:‌ وظیفه هر یک از وزرا آن است که به صورت جدی وارد عرصه و میدان شده و با اقدامات عاجل و منطقی معضلات را رفع کند.

وی افزود: رئیس جمهور مؤظف است که با ارائه برنامه مشخص و مدون مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را حل و فصل کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس خاطرنشان کرد: مردم در التهابات بازار آسیب‌های زیادی دیده‌اند و بزرگترین خواسته‌ آنها نظارت قوه مجریه بر امور است.

حدادی با بیان اینکه سازمان تعزیرات را در کف بازار نمی‌بینیم، گفت: سازمان تعزیرات باید در این باره پاسخگو باشد. ضمن اینکه وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی درباره حوزه‌های مختلف صنعت، تولید، کشاورزی و مسکن پاسخگو باشند.

وی افزود: متأسفانه در بازار یا نظارتی وجود ندارد و یا بسیار کم است در حالیکه نیاز ضروری آن است که بازرسان سازمان تعزیرات با اتحادیه‌ها و دیگر بخش‌های مختلف دولت حضوری چشمگیر داشته و با متخلفین برخورد قاطعانه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار