مدیرکل پزشکی قانونی همدان ادامه داد: برخورد سواری پژو پارس با عابر پیاده ۷۰ ساله در حوالی میدان نایب احمد شهر همدان منجر به مجروح شدن او شد که این فرد پس از چند روز بستری در بیمارستان روز گذشته جان باخت.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 21 July 2020
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: بروز سوانح رانندگی در سه ماهه نخست سالجاری موجب مرگ ۷۲ تن در این استان شد.

به گزارش ایرنا، ارتین کمالی در تشریح این خبر افزود: ۵۷ نفر در سوانح برون شهری، ۱۴ نفر در تصادف‌های درون شهری و یک نفر نیز در راه خاکی و روستایی جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: هفته اخیر چند سانحه فوتی در این استان رخ داد که در سانحه نخست به علت واژگونی خودرو سواری پراید در مسیر «حیدره» راننده ۲۰ ساله این خودرو جان خود را از دست داد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان ادامه داد: برخورد سواری پژو پارس با عابر پیاده ۷۰ ساله در حوالی میدان نایب احمد شهر همدان منجر به مجروح شدن او شد که این فرد پس از چند روز بستری در بیمارستان روز گذشته جان باخت.

کمالی ادامه داد: بر اثر واژگونی خودروی سمند در جاده رزن - آوج راننده ۳۷ ساله این وسیله نقلیه به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد که بعد از گذشت ۱۰ روز به علت شدت جراحات فوت کرد.

دستگیری ۲۰ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن محله‌های جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد.

سرهنگ افشین یاری افزود: در اجرای این طرح علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، هفت معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۶ نفر جلبی، یک سارق و ۶ نفر نیز به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند و همچنین ۱۸ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت زنی با هوشمندی و کسب اطلاعات لازم از فعالیت باند سرقت که با یک دستگاه خودرو وانت در حال فروش لوازم خودرویی بودند، مطلع شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی بیان کرد: با اخذ مجوز قضائی هر ۲ نفر دستگیر و لوازم و قطعات مسروقه شامل چند حلقه لاستیک، چراغ جلو خودرو، کاپوت جلو، رادیاتور آب، دستگاه پمپ بنزین، یک سیستم کامل برق خودرو و کفی‌های آن و سایر وسایل کشف شد.

وی اضافه کرد: با تحقیقات به عمل آمده از نامبردگان مشخص شد، سارقان خودرو‌های مسروقه را در کوه‌هایی خارج از شهرستان ملایر اوراق کرده و اقدام به فروش آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در عملیات دوم نیز چهار سارق موتورسیکلت دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن‌ها سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و هر ۶ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار