اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در اول مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.ت
کد خبر: ۸۷۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 22 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در اول مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز اول مرداد بشرح زیر است :

 

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه اول مردادماه تا روز شنبه 4 مردادماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه اول مردادماه  تا ساعت 6 صبح روز شنبه 4 مردادماه  در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستفر در محل از  ساعت 18 تا 24  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج – تهران یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا 24 روز چهار شنبه اول مردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 2 و 3 مردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

توقیف خودروحامل 45 کیلو حشیش در محور کیاسر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از توقیف خودرو حامل 45 کیلو حشیش در محور کیاسر و دستگیری 2 عامل افیونی خبرداد .

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به استان مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی با شناسائی متهمان به قاچاق موادمخدر ماموران دریافتند، اینافراد با استفاده از یک دستگاه خودرو اقدام قاچاق موادمخدر می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان که با یک دستگاه خودرو در محور کیاسر در حال تردد بودند ، متوقف شدند.

سرهنگ ثقفی افزود: با توقیف خودروی متهمان رد بازرسی از آن 45 کیلو حشیش که به طرز ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، افزود: در این خصوص 2 متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند .

 

 

کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 14 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سید محسن جعفری " در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان ، فروشندگان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این طرح  57 نفر از عاملان افیونی، سارقان، مجلوبین، معتادان متجاهر و مجرمان سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری، اظهار داشت: کشف 14 فقره سرقت اماکن خصوصی ، منزل و خودرو از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

توزیع 3 هزار ماسک بین کارکنان انتظامی میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توزیع 3 هزار ماسک بین کارکنان انتظامی آن فرماندهی خبر داد .

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در جریان شیوع دوباره ویروس کرونا و اعلام خط قرمز استان مازندران ، اظهار داشت: در روند مبارزه با ویروس کرونا اگر موانعی وجود دارد با هم دلی و هم اندیشی همه مسئولان، کادر درمانی و شهروندان نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود بیان داشت : بحمدالله در خصوص سرایت ویروس کرونا تاکنون هیچ یک از کارکنان انتظامی شهرستان دچار نشدند.

سرهنگ داداش تبار با تاکید بر اینکه در فرآیند مبارزه تا شکست ویروس کرونا همه باید دستورات ستاد ملی کرونا را جدی بگیریم ،گفت: در نهایت افرادی که مشکوک به بیماری ویروس کرونا هستند شناسایی و تحت درمان قرار گیرند تا موجب گسترش ویروس نشود.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا ضد عفونی محیط کار کارکنان اجرایی شد ، افزود: بیش از 3 هزار ماسک تهیه و بین کارکنان انتظامی توزیع شد.

نیروهای مسلح نماد واقعی سربازان ولایت هستند

امام جمعه شهرستان محمودآباد در ديدار فرمانده انتظامي شهرستان و رئيس کلانتري 11 با وی، گفت: نیروهای مسلح نماد واقعی سربازان ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  حجت الاسلام والمسلمين "موسوي" در دیدار سرهنگ حسین زاده از زحمات شبانه روزي پليس در برقراري نظم و امنيت شهروندان در شرايط شيوع ويروس کرونا تقدير کرد.

وی گفت: دستيابي به نعمت مجهول امنيت که حاصل تلاش مجدانه نيروهاي مسلح است در واقع نماد واقعي سربازان ولايت در اين سنگر خطير و در شرايط تهديدات نظام سلطه بر عليه اين حکومت الهي است .

امام جمعه محمودآباد با تقدير از زحمات کارکنان انتظامي در برقراري نظم و امنيت شهروندان در شرايط ويروس کرونا، افزود: با هوشياري، هوشمندي و تحقق فرهنگ بسيجي و روحيه انقلابي قادر خواهيم بود که به اهداف متعالي نظام اسلامي در فتح قله هاي خدمت و بالندگي دست يابيم. 

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار