مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در این منطقه گفت: زیر ساخت ها با هدف گسترش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و کمک به توسعه تولید و اشتغال در منطقه ویژه توسعه می یابند.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 23 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق با اشاره به وجود شرکت های مختلف داخلی و خارجی در منطقه گفت: یکی از اولویت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام این است که با توسعه زیر ساخت ها، زمینه حضور هر چه بیشتر این شرکت فراهم شود.

ثناگومطلق اضافه کرد: در همین راستا از جمله برنامه هایی که امسال در دستور کار منطقه ویژه قرار گرفته و طی ماه های آینده به صورت کامل اجرایی خواهد شد، توسعه شبکه برق به عنوان یکی از مهم ترین زیر ساخت های مورد نیاز بخش تولید است.

وی گفت: برای تحقق این مهم، قرارداد همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با شرکت توزیع نیروی برق البرز منعقد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: این قرارداد به منظور اجرای شبکه ۲۰ کیلوولتی، شبکه روشنایی معابر و پست های هوایی به همراه تهیه، حمل و نصب تجهیزات مرتبط با دو پهنه از اراضی فاز چهار منطقه و بلوار ۹۰ متری منعقد شده است.

ثناگو مطلق گفت: بالابردن کیفیت، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش زمان اجرا از جمله مواردی است که در این قرارداد ذکر شده است.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، یکی از مهم ترین زیر ساخت های مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ایجاد که با راه اندازی آن در استقبال هر چه بیشتر سرمایه گذاران برای حضور در منطقه و توسعه فعالیت های بخش تولید تاثیر بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار