کد خبر: ۸۷۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 23 July 2020


آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در مسائلی که مربوط به شرع است به ویژه در موقوفات اجازه تخلف به کسی ندهید گفت: مبارزه با موقوفه خواران انتظار و مطالبه مردم است.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(پنج‌شنبه، 2 مرداد) در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان و رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه رشت، از تلاش‌های حجت الاسلام کریمی تشکر و برای حجت الاسلام میر حسینی، رییس جدید اداره اوقاف رشت آرزوی توفیق کرد.

 

امام جمعه رشت در ادامه با تاکید بر تقویت روحیه خود صیانتی خطاب به مسئولان اوقاف گیلان به ویژه رییس جدید اوقاف و امور خیریه رشت گفت: خودتان را حفظ کنید و خود صیانتی داشته باشید چون اولین کسی که شما را نقد می‌کند نزدیکان شما در اداره هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: در مسائلی که مربوط به شرع است به ویژه در موقوفات به مُرّ قانون را عمل کنید اجازه تخلف به کسی ندهید.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی مُرّ قانون عمل شود مردم حقیقت را می‌بینند و عمل خالصانه را درک می‌کنند، مهمتر اینکه وقتی برای خدا کار کنیم، خدا می‌بیند و کارها درست می‌شود.

 

آیت الله فلاحتی اذعان داشت: حمایت از حوزه‌های علمیه در اولویت کاری شما باشد.

 

وی اعلام کرد: در موقوفات مربوط به حوزه‌های علمیه کارگروهی تشکیل شود و با همکاری حوزه‌های علمیه این موقوفات ساماندهی شوند تا عوایدش در راه نیت واقف هزینه شود.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه مبارزه با موقوفه خواران انتظار مردم است، گفت: فعالیت در این راه مردم را امیدوار می‌کند و زمینه رونق بیشتر سنت حسنه وقف را در پی دارد.

 

وی تاکید کرد: نظارت را بر مجموعه خود زیاد و قوی کنید چرا که هر چه قدر در راه مصرف بیت المال و موقوفات دقت کنیم خداوند راضی‌تر ست.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان اظهار داشت: هر کس برای رضای خدا حرکت کند، موفق می‌شود.

 

گفتنی است، پس از این جلسه مدیرکل اوقاف گیلان به همراه جمعی از مدیران اوقاف استان در دفتر فرماندار رشت حضور یافته و از حجت الاسلام کریمی، رییس سابق اوقاف رشت تقدیر و حجت الاسلام میر حسینی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف رشت منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار