کد خبر: ۸۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 23 July 2020

رئیس جدید اداره اوقاف لاهیجان و سیاهکل معرفی شد

تابناک/ مراسم معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز (پنجشنبه) مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با حضور مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد سلیمانی، امام جمعه لاهیجان در این مراسم با تشکر از زحمات حجت الاسلام «میر حسینی»، گفت: تعامل سازنده ایشان با هیئت امنا و مردم جای تقدیر دارد.

وی تعامل با مسئولان به ویژه در ماجرای کرونا را از نقاط قوت حجت الاسلام میرحسینی در دوران خدمتش در اداره اوقاف لاهیجان و سیاهکل عنوان کرد و افزود: نظم در جلسات، ارتباط با روحانیون و ایستادگی شجاعانه در برابر هیئت امنای سنتی از دیگر نقاط قوت ایشان بود.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه مدیریت در شهرستان لاهیجان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: این شهرستان موقوفات و مساجد زیادی دارد و احیای موقوفات انتظار ما از رئیس جدید است.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری و تلاش برای موفقیت برنامه‌های اوقاف، ادامه داد: باید با گفتمان و تعامل مسائل را حل و اعتماد مردم را در حوزه وقف جلب کرد.

اوقاف مرکز ثقل قرآن و ائمه اطهار است

سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز در ادامه گفت: سازمان اوقاف، تلاقی دو ثقل قرآن و ائمه اطهار است.

اکبری با اشاره به اینکه استمرار این خط نورانی در بقاع متبرکه وجود دارد و سازمان اوقاف متولی این امر است، اظهار کرد: مردم لاهیجان سابقه طولانی در توسل به این دو ثقل اکبر دارند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان، وجود قاریان برجسته و جلسات قرآنی فاخر را از مزیت‌های فرهنگی شهرستان دانست و گفت: بقاع لاهیجان محل رجوع بسیاری از مردم از سراسر کشور هستند.

وی افزود: تعامل در حوزه فرهنگی امتیاز ویژه اوقاف است و با توجه به مشکلات فرهنگی در کشور نیاز به انسجام و تقویت درون برای تقویت باورهای دینی جوانان داریم.

اکبری تصریح کرد: امیدواریم رئیس جدید اداره اوقاف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل کار در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه این دو شهرستان را با قدرت بیشتری به پیش ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار