معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: در صورت مشاهده مشاغلی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند یا جزو مشاغل پرخطر بوده و تعطیل نشده اند، با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 25 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» افسون تیزویر با اشاره به صحبت‌های  شهروندان در خصوص بی نتیجه بودن ماسک زدن، گفت: ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی یک اقدام احتیاطی و  بسیار آسان تر از ابتلا به بیماری است. اقدامات ایمنی را باید رعایت کنیم بهتراست تا اینکه ماسک نزنیم و به استقبال بیماری برای خود و عزیزانمان برویم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز بر لزوم همکاری مردم  در خصوص نظارت بهداشتی بر مشاغل تاکید کرد و گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده مشاغلی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند یا جزو مشاغل پرخطر بوده و  تعطیل نشده اند،  با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام شود.

 وی با یادآوری اینکه نظارت بهداشتی به صورت مستمر و شبانه روزی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: از یکایک شهروندان می خواهم به عنوان ناظران بهداشتی  در کنار ما باشند؛ چرا که تعداد بازرسان ما محدود است و امکان نظارت به صورت کامل وجود ندارد. همچنین از  شهرداری و اداره صمت می خواهم در کنار ما باشند تا بتوانیم با نظارت بیشتر و بهتری، اعمال قانون  کنیم.

تیزویر در ادامه با بیان اینکه نمی‌توانیم مردم را برای رفتارهای پرخطر در خصوص کرونا جریمه کنیم، ادامه داد: رفتارهای عادتی مردم از جمله تجمع در پارک ها و ....را به خودشان می سپاریم و مردم را به خدا. فقط  می‌گوییم، کرونا از رگ گردن به عزیزانمان نزدیکتر است. با رعایت نکردن الزامات بهداشتی عزیزانمان را به خطر نیاندازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار