فرمانده انتظامی البرز از کشف ۵ موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 26 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: ماموران پلیس اقتصادی حین رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موتورسیکلت‌های قاچاق می‌کرد مواجه شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران در تحقیقات اولیه خود ابتدا گرداننده این صفحه را شناسایی کرده و با بررسی فعالیت‌های وی برای ماموران محرز شد که نامبرده با ایجاد صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی اقدام به فروش موتور سیکلت‌های سنگین قاچاق می‌کند.

او افزود: بلافاصله ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن دستگیری نامبرده، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از آن جا کشف کردند.

سردار محمدیان گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به فروش ۴ موتورسیکلت دیگر در سطح استان البرز اعتراف کرد که محل نگهداری همه آن‌ها شناسایی و توسط ماموران توقیف شدند.

او با بیان این که در مجموع ۵ موتورسیکلت کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: قاچاق کالا تاثیر مستقیم با تعطیلی صنعت و بیکاری جوانان دارد و پلیس همه تلاش خود را برای مبارزه با این موضوع به کار بسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار