فرمانده لشکر سیدالشهدا(ع):
فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهداء با بیان اینکه درس عملیات مرصاد برای مردم ایران عدم دل بستن به مذاکرات بین المللی است، گفت: ملت ایران از منافقین چیزی جز اقدامات وحشیانه شاهد نبوده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 27 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار رستمعلی رفیعی با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، اظهار داشت: از آغاز پذیرش قطعنامه تا هجوم مجدد رژیم بعث و دیگر نوکرانشان ماجرای بحث آموزی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان منافقین یکی از گروه‌هایی بود که قبل از انقلاب با اهداف خاص خود شکل گرفت، افزود: اگر چه این گروه فراز و فرودهای بسیاری داشت اما از زمان دستگیری سرکرده شان و پیروزی انقلاب به دنبال پیدا کردن نقش خود در انقلاب بودند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهداء با اشاره به اینکه اهداف این گروه با آرمان‌های انقلاب بسیار زاویه داشت، بیان کرد: این گروه دست به اسلحه شدند تا بازوی اجرایی اقدام بنی صدر درجامعه باشند و نتیجه فعالیت آنها ترور 17 هزار شهید که شامل مسئولان، ائمه جمعه و مردم شد.

سردار رفیعی بیان اینکه مردم ایران غیر از اقدامات وحشیانه و کشتار چیزی از منافقین به خاطر ندارد، تصریح کرد: پس از خروج بنی صدر، مسعود رجوی و دیگر افراد این گروه از کشور در کشورهای مختلف توسط دشمنان انقلاب اسلامی ایران حمایت شدند.

وی با بیان اینکه در چندین ماه پیش از قبولی قطعنامه پناهگاه امن گروه مجاهدین عراق بود و صدام تمامی امکانات برای تربیت و تحقق برنامه‌های شوم این گروه بسیج کرده بود، عنوان کرد: از 27 تیر 67 تا 5مرداد 67 اتفاقات عجیبی رخ داد دشمنان همه برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی ایران تلاش کردند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا با اشاره به اینکه منافقین با جمعیت 5 هزار نفری از غرب 5 محور را برای آغاز عملیات غافلگیرانه ترسیم کردند، خاطر نشان کرد: در روزهای نخست بدلیل اعزام نیروها به جنوب این غافلگیری بود اما در نهایت کمین گاه آنها به قتلگاه منافقین و دشمنان انقلاب تبدیل شد.

سردار رفیعی با عنوان اینکه درس عملیات مرصاد برای مردم ایران عدم دل بستن مذاکرات بین المللی است، گفت: تنها راه موفقیت این از که از ظرفیت خودمان برای رفع مسکلات و تحقق توسعه و موفقیت کشور تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار