کد خبر: ۸۸۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 27 July 2020
سه کوهنورد آستارایی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دوران دفاع مقدس، به قله چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان صعود کردند.
 

 

تابناک/«وحید خاصی پور» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: شهدا كسانی بودند كه در جهت پاسداشت دين، نظام و انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) جانشان را در طبق اخلاص نهادند و به سعادت واقعی رسيدند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا افزود: كسی كه برای عزت و عظمت اين انقلاب و نظام تلاش كند، قهرمان است.

 

وی با بیان اينكه شهدا با تقديم جان های خودشان استقلال و آزادی را برای كشور ما به ارمغان آوردند، تصریح كرد: بايد مرام، روش و مسلک شهدا چراغ راه ورزشكاران باشد.

 

خاصی پور به صعود سه کوهنورد باشگاه آبشار آستارا به قله چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان اشاره کرد و گفت: کوهنوردان عضو باشگاه آبشار آستارا به سرپرستی علی ملالی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دوران دفاع مقدس به این قله صعود کردند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا اظهارداشت: این کوهنوردان آستارایی پس از فتح قله سبلان، با نثار فاتحه به روح مطهر شهدا، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر فراز سومین قله مرتفع ایران اسلامی خواستار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار