سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی در مسابقات معتبر خارجی باید از اولویت‌های ورزش کشور باشد و در این راستا رایزنی‌های لازم با ورزش انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 28 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،علی رضایی اظهار داشت: یک ورزشکار سال‌ها برای اهتزاز پرچم کشور در میادین مختلف جهانی تلاش و تمرین می‌کند و در زمانی که به اشتغال و حمایت جهت تشکیل خانواده اقدام می‌کند نباید رها شده و تنها بماند؛ در سال‌های دور یک صندوق حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران تشکیل شد، اما هم اکنون عملکرد این صندوق مشخص نیست.

وی ادامه داد: ورزشکاران بسیار زیادی در کشور وجود دارند که به علت عدم حمایت دست به مهاجرت می‌زنند و کشوری را که سال‌ها برای اهتراز پرچم آن تلاش کرده‌اند ترک کرده و صرفا به علت مشکلات مالی زندگی در کشور دیگری انتخاب می‌کنند، امیدواریم با رایزنی با مسؤولان ورزش کشور این مشکل را حل کنیم.

کرمانشاه می‌تواند پذیرای اردوهای باشگاهی و ملی باشد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص ظرفیت‌های استان کرمانشاه در بخش ورزش، گفت: استان کرمانشاه علاوه بر استعدادهای بسیار زیاد ورزشی، از مزیت همجواری با کشور عراق برخوردار است و با توجه به خاصیت اقلیمی منطقه، به خوبی می‌تواند پذیرای اردوهای باشگاهی و ملی کشور عراق با هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر کشورها باشد.

رضایی یادآور شد: دستیابی به این مهم نیازمند رایزنی وسیع و گسترده مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در کمسیون‌های مختلف است و با توجه به حضور بنده در فراکسیون ورزش، نماینده منطقه غرب استان در کمسیون امنیت ملی و همراهی سایر نمایندگان می‌توانیم زمینه درآمد‌زایی بخش خصوصی و دولتی استان از این ظرفیت را فراهم کنیم.

وی به وظایف خود در مبحث ورزش مقابل کل استان اشاره کرد و گفت: درست که ما با حمایت یک منطقه وارد مجلس شورای اسلامی شده‌ایم و توجه به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما سعی می‌کنیم از حضور خود در فراکسیون ورزش مجلس برای حل مشکلات ورزش استان استفاده کنیم.

نماینده مردم هرسین،کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث نیازسنجی توسعه زیرساخت‌های ورزشی، یادآور شد: بحث نیازسنجی و توجه به استعدادهای منطقه یکی از مباحث مهم در احداث تمامی زیرساخت‌ها و به‌خصوص زیرساخت‌های ورزشی است، گاهی اوقات مشاهده می‌شود در یک منطقه بنای دولتی و یا زیرساخت ورزشی ایجاد شده، اما استعداد و شرایط استفاده از آن فراهم نیست؛ در همین راستا سعی می‌کنیم در فراکسیون ورزش مجلس احداث بناهای ورزشی را به سمت نیاز و استعدادهای موجود در هر منطقه هدایت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط و مشکلات مالی کشور، اولویت اصلی حوزه ورزش در بحث عمرانی تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بیش از 70 درصد است و در این راستا طبق هماهنگی‌‌های انجام شده شاهد تکمیل چند پروژه در کشور و در استان کرمانشاه خواهیم بود.

رضایی در ادامه صحبت‌های خود با تقدیر از عملکرد خبرنگاران ورزشی، خاطرنشان کرد: شغل خبرنگاران یک شغل پراسترس و حساس است و فعالان این عرصه از توان خود جهت انعکاس مشکلات، موانع، انتظارات و انتقادات مردم و عملکرد مسؤولان گام برداشته و در راستای آگاهی بخشی به جامعه زحمت می‌کشد و با توجه به فرارسیدن روز خبرنگار باید به این عزیزان جهت زحمات تقدیر و تشکر کرد.

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار