مدیرکل اوقاف البرز اظهارکرد: دهه ولایت و امامت نشانه‌ای است که از تداوم خط نبوت خبر داده و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 28 July 2020
به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام علی دشتکی گفت: دهه ولایت زمینه‌ای مناسب برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی و تبیین نقش اهل‌بیت(ع) در جلوگیری از انحراف دین اسلام است. با توجه به شرایط کرونایی امسال برنامه‌های دهه ولایت در دو بخش فرهنگی و اجتماعی ارائه شده و ادارات اجرایی شهرستان‌ها و هیئت امنای بقاع متبرکه تلاش می‌کنند با اهتمام نسبت به اجرای نکات این ابلاغیه با رعایت کامل مسائل بهداشتی اقدام کنند.
این مسئول با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه شاخص استان، گفت: امسال به دلیل شرایط ناشی از کرونا برگزاری مراسم با حضور جمعیت میسر نیست و صرفاً برنامه درکنار ضریح با حضور سخنران و مداح بدون حضور جمعیت اجرا شده و از طریق شبکه‌های مجازی منعکس خواهد شد.
وی در پایان افزود: هرسال توسط اداره‌کل اوقاف البرز بسته‌های غذایی توسط مراکز افق بقاع متبرکه تهیه و در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود و امسال نیز بسته‌های غذایی تهیه شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اداره‌کل اوقاف البرز در این مناطق توزیع خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار