مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره برشعار بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه به محل سکونت برای تحصیل دانش آموزان  است، گفت: امسال تاکید برثبت‌نام درمحدوده سکونت دانش‌آموزان مدنظر است.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 30 July 2020

لزوم توجه به ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس محل سکونت/ اخذ چه هزینه هایی هنگام ثبت نام از دانش آموزان مجاز است؟

به گزارش «تابناک البرز» سالارقاسمی در دیدار مردمی که بیشتر در حوزه ثبت نام دانش آموزان درمدارس بود، اظهار داشت: ازوالدین انتظارداریم فرزندان خود را درنزدیکترین مدرسه به محل سکونتشان ثبت نام کنند زیرا این موضوع مهم نقش بسزایی در پیشگیری ازخستگی دانش آموزان و اتلاف وقت آنان در رفت و آمد به مدرسه دارد.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان درمدارس ثبت نام کرده اند، یادآورشد: مدیران هرمدرسه با توجه به اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان درسامانه مدرسه خود، مجاز به ثبت نام نهایی دانش آموزان هستند.

وی بیان داشت: ثبت نام دانش آموزان باقیمانده استان البرز نیز تا پایان مرداد ماه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هرچند فرصت برای ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف باقی است اما از والدین انتظار داریم نام نویسی فرزندان خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا کلاس بندی به موقع انجام شود.

قاسمی با بیان اینکه درمدت زمان ثبت نام ازدانش آموزان هیچ وجهی ازخانواده‌ها دریافت نمی‌شود، اضافه کرد: ثبت نام در مدارس دولتی رایگان بوده و خانواده‌ها تنها هزینه کتاب و بیمه را باید بپردازند و ثبت نام دانش‌آموزان در دبستان‌های هیات امنایی و غیردولتی نیز با شهریه مصوب انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای نظارت برفرآیند ثبت نام دانش آموزان درمدارس البرز، تیم های ارزیابی ثبت نام دراین استان فعال شده است.

وی تاکید کرد: نظارت برثبت نام دانش آموزان یکی ازپروژه های مهر۹۹ دراستان البرزاست زیرا پروژه مهر یکی ازمهمترین برنامه‌های سالانه آموزش و پرورش است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار