قدرت‌الله ولدی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت سراشیبی و کاهش موارد ابتلا می‌رویم اضافه کرد: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 31 July 2020
فرماندار ملایر با بیان اینکه در حال حاضر به سمت کاهش موارد ابتلا در شهرستان می‌رویم گفت: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.

به گزارش فارس، قدرت‌الله در بازدید از غرفه توزیع ماسک رایگان که توسط خبرنگاران ملایر دایر شده است اظهار کرد: امروز با همکاری خبرنگاران، فرمانداری و اداره صمت ۵۰ هزار ماسک رایگان توسط گروه‌های مختلف شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این تعداد ماسک با هدف فرهنگسازی استفاده از ماسک انجام شده است گفت: این تعداد ماسک در ۱۰ نقطه شهرستان توسط گروه‌های مختلف روحانیت، سپاه، نیروی انتظامی، صنعت و معدن، بهداشت و درمان و هیئت اندیش ورزان جوان و اصحاب رسانه انجام شد.

فرماندار ملایر افزود: از زمانی که در ملایر وضعیت قرمز اعلام شد برنامه‌های نظارتی ما در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی، جلوگیری از برگزاری مراسم و ضرورت استفاده از ماسک در ادارات و نهاد‌ها شدت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت سراشیبی و کاهش موارد ابتلا می‌رویم اضافه کرد: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.

ولدی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به منظور مشارکت در توزیع ماسک رایگان بین مردم، اقدام آن‌ها را در حوزه فرهنگسازی ارزشمند دانست.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم برنامه‌ریزی‌های لازم در سطح شهرستان انجام شده است تصریح کرد: در این زمینه موارد لازم به اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: از مردم می‌خواهیم به جای نذورات و توزیع غذا هزینه آن را صرف خرید لوازم بهداشتی و ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار