مدیرکل استاندارد ایلام گفت: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت بر اجرای خدمات توزیع گاز مایع سیلندری مورد مصرف در لوازم گاز سوز خانگی مطابق الزامات مندرج در استاندارد ملی 841 و تأسیسات مربوطه می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 01 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار داشت : در حال حاضر توزیع گاز مایع سیلندری به منظور استفاده در خودرو به عنوان سوخت ممنوع است و این سازمان هیچگونه مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی ناشی از استفاده غیرمجاز در این خصوص ندارد.

وی افزود: با توجه به فصل گرما و گرمای بی سابقه دما در استان، شهروندان عزیز توجه داشته باشند در جهت کاهش مخاطرات و حوادث احتمالی، سیلندر گاز مایع را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال، منابع حرارتی، درب های خروجی و پلکان های که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند، قرار ندهند.

مهناز همتی عنوان کرد: کلیه سیلندرهای گاز مایع در گردش هر 5 سال یکبار مورد آزمون دوره ای قرار می گیرند و در صورت تأیید آزمون، وارد چرخه مصرف می شوند.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 6 جایگاه عرضه سوخت گاز مایع خانگی در استان وجود دارد که همگی داری پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار