معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۲ هزار و ۳۹ تن شکر با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 03 August 2020

به گزارش تابناک مرکزی نقل از ایرنا«جعفر اصغری» گفت: توزیع شکر با هدف تنظیم بازار این کالا انجام و ۸۰۵ تن در حوزه خانوار و بقیه نیز در حوزه اصناف مرتبط توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر برای مصرف خانوار ۶۳ هزار ریال و برای مصرف اصناف نیز ۶۷ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص توزیع دیگر کالاهای اساسی نیز گفت: برنج، گوشت قرمز و مرغ به میزان کافی در بازار موجود است و تمامی فعالیت‌های این حوزه با نظارت دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

اصغری اظهار داشت: شمار قابل توجهی لاستیک سبک و سنگین نیز با نرخ مصوب دولتی به استان مرکزی وارد شده و دارندگان کامیون‌ یا کامیونت برون‌شهری با ثبت نام در سامانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند لاستیک مصرفی خود را دریافت کنند.

وی در خصوص کامیون و کامیونت‌های درون‌شهری نیز گفت: فعالان این حوزه باید میزان کارکرد و فعالیت روزانه خود را در سامانه‌ای موسوم به "باربرگ" ثبت کنند و بعد از مدتی نیازسنجی از سوی کارشناسان حمل و نقل درون شهری انجام و لاستیک دولتی به افراد اختصاص داده می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان این سازمان  و اتاق اصناف انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

استان مرکزی یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار