حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی با بیان اینکه این وقف در منطقه ۲ همدان بر بلوار ۷۵ متری انجام شده که بسیار مرغوب با موقعیت عالی است گفت: واقف خیراندیش خانم "اقدس عظیمی" آن را با نیت راه‌اندازی خانه سالمندان وقف کرده است و ارزش این ملک ۸۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 03 August 2020
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از وقف یک باب منزل مسکونی به ارزش ۸ میلیارد تومان برای ساخت خانه سالمندان در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام زین‌العابدینی از وقف یک باب منزل مسکونی در همدان خبر داد و اظهار کرد: منزلی در دو طبقه با ۲۰۰ مترمربع مساحت در شهر همدان وقف شد.

وی با بیان اینکه این وقف در منطقه ۲ همدان بر بلوار ۷۵ متری انجام شده که بسیار مرغوب با موقعیت عالی است گفت: واقف خیراندیش خانم "اقدس عظیمی" آن را با نیت راه‌اندازی خانه سالمندان وقف کرده است و ارزش این ملک ۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به اهمیت وقف اشاره کرد و گفت: موضوع وقف عالی‌ترین مقوله است که می‌تواند به مانایی انسان منجر شود و بهترین و ماندگارترین مصداق صدقه جاریه است.

وی عنوان کرد: در نظام اسلامی موضوع وقف از ۱۴ قرن گذشته مطرح شده و وقتی فردی به‌عنوان حسنه جاریه، وقف می‌کند، قرن‌ها بعد از فوت نیز آثار وقف واقف در جامعه جاری و ساری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار