کد خبر: ۸۸۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 04 August 2020
مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روش ثبت نام متقاضیان گاز مایع در این استان در سامانه درخواست فرآورده های نفتی مشخص شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید لطف الله مسعودی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: متقاضی با ورود به سایت newtejaratasan.niopdc.ir گزینه ثبت نام نفت سفید خانوار را انتخاب و پس از ثبت مشخصات فردی استعلام کد ملی را انتخاب کند.
وی افزود: سپس اطلاعات محل سکونت خود را وارد و پس از وارد کردن اطلاعات تماس، گزینه استعلام کد پستی را بزند.
مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: متقاضی شماره کارت بانکی را وارد کند و سپس گزینه افزودن کارت بانکی را انتخاب و پس از آن وضعیت مصرف سوخت را مشخص کند و درصورت عدم ثبت اطلاعات گزینه من در شرایط خاص هستم را فعال کند.
مسعودی ابراز داشت: پس از ثبت مشخصات اطلاعات افراد تحت تکلف را وارد و فروشندگی مورد نظر را انتخاب و دکمه تایید و ادامه را وارد کند و در این صورت کد کاربری فرد در صفحه ظاهر می شود و رمز کاربری به شماره همراه فرد ارسال می شود.
وی تاکید کرد: پس از تایید نواحی شرکت چنانچه فرد مشمول دریافت سوخت مایع باشد از طریق پیامک به وی اطلاع داده می شود.
مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: گاز مایع مورد نیاز روستائیان و عشایر و صنوف این استان با همکاری بانک های عامل، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، تعاون روستایی، عشایر و شرکت گاز بصورت الکترونیکی توزیع خواهد شد.
مسعودی گفت: این طرح در استان ها، محاسن زیادی از جمله افزایش سهمیه خانوار ها از سه به چهار سیلندر گاز مایع در ماه و واقعی کردن قیمت برای مصرف کننده دارد که دولت تعیین کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار