مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی :
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری ۷۴ برنامه در سطح بقاع متبرکه استان به مناسبت دهه ولایت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی حجت‌الاسلام عبدالله واحدی با اشاره به اینکه در ۳۶ بقعه استان برنامه‌های دهه ولایت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت 74 برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده که بخشی از این برنامه‌ها در حال اجرا بوده و بخشی دیگر نیز به مناسبت عید غدیر برگزار خواهند شد.

وی تصریح کرد: قرائت دعای عرفه در ۱۷ بقعه، برپایی نماز عید قربان در ۶ بقعه و جشن میلاد امام هادی (ع) در ۱۸ بقعه از جمله این برنامه‌ها است.

9 کاروان شادی همزمان با عید غدیر در شهرهای استان مرکزی به حرکت در می‌آید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: سخنرانی ۴۸ سخنران و ۵۱ مداح، برپایی 9 کاروان شادی شب و روز عید غدیر در شهرهای تفرش، آشتیان، دلیجان و سایر شهرستان‌ها بخشی از این برنامه‌ها است.

واحدی ادامه داد: تجلیل از ۳۹ خادم سادات، برگزاری مراسم عید قربان در ۱۱ بقعه، برگزاری ۷۴ مراسم در دهه ولایت، تهیه ۴۰۰۰ بسته جهت روحانیون و سادات و نیازمندان به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان، توزیع ۷۰۰۰ غذای گرم، قربانی یک گوساله و ۶ گوسفند و ۱۵۰ مرغ برای ۹۲۰ نفر و تهیه ۱۲ جهیزیه برای سادات و آزادی زندانیان از دیگر این برنامه‌ها بشمار می‌رود.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری بخشی از برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی طراحی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تاکید کرد: دهه ولایت وامامت فرصتی برای تجدید عهد و بیعت با ولی و امام خویش، تبیین شخصیت امیرالمؤمنین (ع)، ترویج دین اسلام و اشاعه فرهنگ ناب شیعه و علوی است که باید از این فرصت به درستی بهره گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار