با بررسی های بعمل آمده در مجاری عرضه سوخت مایع استان البرز در سال ۹۸ تعداد ۸۰۰ و در سه ماه اول سال ۹۹ تعداد ۱۳۳ کارت سوخت کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 06 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرپرست روابط عمومی شرکت ملی منطقه البرز گفت: براساس تجزیه و تحلیل تراکنش سوختگیری، بازدید میدانی و بازبینی تصاویر دوربین مداربسته مجاری عرضه سوخت مایع استان، در سال ۹۸ تعداد ۸۰۰ و در سه ماه اول سال ۹۹ تعداد ۱۳۳ عدد کارت سوخت کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۳۳ عدد کارت سوخت کشف شده در سه ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۱۱۰ عدد مربوط به یک جایگاه می باشد گفت: با تشکیل پرونده، افراد متخلف به کمیته تخلفات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز معرفی و با اخذ تعهد محضری و ارسال پرونده آنان به تعزیرات حکومتی استان البرز مراحل قانونی را سپری خواهند کرد.

قلندر زاده در ادامه افزود: اولویت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، تامین حقوق شهروندان با عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاههای عرضه سوخت می باشد که تعامل و همکاری با دستگاههای متولی مانند تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در همین راستا انجام می شود.

شایان ذکر است سهمیه تعیین شده در هرکارت سوخت، مختص به همان خودرو بوده و خرید و فروش آن به غیر، پیگرد قانونی به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار