مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ویژه برنامه‌های محرم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحداقل ۲۰ بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 06 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری امروز که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت:مراسم عزاداری امام حسین(ع) امسال تعطیل نمی‌شودبلکه برنامه‌ها با محدودیت برگزارو سعی می کنیم بیشتر برنامه‌ها را به سمت فضای مجازی ببریم.

وی افزود:با توجه به تشدید ویروس کرونا محرم و صفر امسال با شرایط متفاوت تری برگزار خواهد شد و همچون سنوات گذشته نمی‌توانیم برنامه‌های شلوغ برگزار کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم امسال از محل اجرای نیات واقفان رزمایش مواسات مومنانه را برگزار کردیم و بجای برگزاری و پخت غذا در ایام محرم و صفر توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی را در برنامه ها داریم.

صالحی خاطر نشان کرد:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع  و برای ماه محرم هم حداقل پنج هزار بسته معیشتی دیگر نیز توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های دهه ولایت و امامت گفت: به دلیل شیوع کرونا برای گرامیداشت عید غدیر شش کاروان شادی راه انداختیم، چون به دلیل مقابله با شیوع کرونا نمی توانستیم ویژه برنامه های عید غدیر را در بقاع متبرکه برگزار کنیم.هم برنامه هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی با محدودیت  تدارک دیده شده است.

به گفته این مسئول، ویژه برنامه مهر تحصیلی با هدف تهیه بسته های تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت از سوی مجموعه اوقاف همچون گذشته برپا می شود امیدواریم امسال نیز بتوانیم حدود هفت هزار بسته توزیع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت:خبرنگاران با قلمشان می توانند سهم بسزایی در توسعه وترویج فرهنگ وقف را داشته باشند . 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار