سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب و برخورد با متخلفان در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی است.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 09 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلابب خوی با بیان اینکه اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در روستاهای خوی از ابتدای سال تشکیل شده است. گفت : با فعالیت مستمر اکیپ‌های شناسایی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ فقره انشعاب غیرمجاز در روستا ها شناسایی و قطع شده است.

وی از تداوم طرح قطع انشعابات غیرمجاز آب در خوی خبر داد و تصریح کرد: با برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز، بخشی از مشکل کم آبی مرتفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: پا از یین رفتن سطح آب های زیرزمینی و افت کیفیت آن معضلی جدی برای نسل های آینده است و اگر در این خصوص تدبیر نشود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی یادآور شد: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوی به میزان مصرف بیش از حد آب در سطح روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف آب شرب در سطح روستاهای خوی به نسبت جمعیت بیش از حد مجاز است .

سلطانی از عموم اهالی روستاها خواست : در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز با شماره تماس 122 مورد تخلف را به اطلاع این شرکت برسانند تا ماموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.
مدیرعامل شرکت در پایان سخنان خود گفت : ۱۰ فقره از انشعابات غیر مجاز به مراجع قضایی معرفیشده واز ۱۰ فقره انشعاب با اخذ جریمه تبدیل به مجاز شده اند و مابقی در حال رسیدگی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار