رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از صدور کارت همیارسبز برای شهروندان علاقمند به طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 10 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری استان،فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع فضای سبز و فرهنگ سازی در این راستا کار طراحی و چاپ کارت های همیار سبز را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای‌سبز به عنوان یکی از حیاتی‌ترین نیازهای جامعه امروز افزود: در همین راستا و لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ و گسترش فضای‌سبز قصد داریم طرح کارت همیارسبز را از مدارس شروع کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و متعاقباً تعطیلی مدارس، توزیع کارت همیارسبز برای شهروندان و دوست‌دارن طبیعت فعلاً در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری صورت می‌گیرد.

رحمتی زاده خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت تهیه کارت‌همیار سبز، هر روزه و در ساعت اداری به محل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری واقع در کارمندان، جنب مسجد قبا، داخل پارک ملت، قسمت روابط عمومی سازمان مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات کارت خود را دریافت نمایند.

وی افزود: شهروندان دارای این کارت می‌توانند به واسطه این کارت نکات مثبت و منفی، انتقادات و پیشنهادات مربوط به فضای سبز سطح شهر را به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اطلاع دهند و نقش همیار سبز را ایفا نمایند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فرهنگ غنی کرمانشاهیان و مشارکت خوب مردمی در زمینه حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز این طرح نیز با استقبال و همراهی خوب شهروندان روبرو شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار