مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان:
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان با تأکید بر لزوم تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب گفت: بانوان ایثارگر استان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 10 August 2020

بانوان ایثارگر استان سمنان تجلیل می‌شوند

به گزارش تابناک سمنان: مهسا شاه‌حسینی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود، اظهار داشت: بانوان ایثارگر استان تجلیل می‌شوند و باید در تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از شخصیت‌های فرزانه‌ای که کمتر مسئولان به دیدارشان رفتند، قدردانی شود.

وی با اشاره به اینکه نقش و جایگاه بانوان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس بسیار برجسته است، تصریح کرد: این بانوان با رشادت و ایثار در پیروزی حق علیه باطل نقش غیرقابل‌انکاری داشتند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی که در اجرای مصوبه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تلاش بودند قدردانی می‌شود، اضافه کرد: اقدام‌های کارشناسانی که در جلسات شرکت ندارند و یا مصوبات را در گام اجرایی قرار نمی‌دهند، رصد و گزارش خواهد شد.

شاه‌حسینی با تأکید بر اینکه خوانش فرازهایی از کتاب‌های ویژه دفاع مقدس و اجرای طرح‌های فرهنگی به‌طور خاص و ویژه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار باشد، یادآور شد: طرح‌های خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان حال انجام است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار