ملی پوش پارادومیدانی با انتقاد از زمان تعیین شده برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و کسب سهمیه پارالمپیک، گفت: طی چندین ماه گذشته تمام فضاهای ورزشی تعطیل بوده و اخیرا بازگشایی شده‌اند، برای همین در این مدت کم یک ماه تا زمان برگزاری مسابقات نمی‌توانیم به سطح آمادگی لازم برای رکوردشکنی برسیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 10 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرهاد کهریزی ، بااشاره به در پیش بودن مسابقات پارادومیدانی قهرمانی کشور، اظهارکرد: این مسابقات شهریور ماه برگزار می‌شود و از آنجایی که جنبه کسب سهمیه پارالمپیک را نیز دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با انتقاد از زمان تعیین شده برای برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا طی شش ماه گذشته تعطیلی بسیاری از فضاهای ورزشی را بدنبال داشته و این مسئله باعث شده تا ورزشکاران پارادومیدانی هم به مانند ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی تمرینات منسجمی نداشته باشند.

این ملی پوش پارادوومیدانی تاکید کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از پیست‌های دوومیدانی در یکی دو هفته اخیر بازگشایی شده‌اند و زمان کمی تا برگزاری این مسابقات داریم، امکان اینکه بتوانیم دوباره به سطح آمادگی بالایی برای مسابقات برسیم وجود ندارد و همین موضوع اعتراض بسیاری از ملی پوشان را در پی داشته است.

وی عنوان کرد: از آخرین باری که در یک مسابقه رسمی حضور داشته‌ام و با کفش های میخی روی تارتان دویده‌ام، ماه ها می‌گذرد و در این مدت در یک شرایط غیراستاندارد و روی آسفالت و جاده‌های خاکی با استرس و ترس از مبتلا شدن به کرونا تمرین کرده‌ام. در این شرایط طبیعی است در مدت یک ماه نشود معجزه ای کرد و برای مسابقات به سطح آمادگی مطلوبی رسید.

این دونده 100 متر معلولین در خصوص سطح آمادگی فعلی‌اش هم گفت: برای اینکه بتوانم در مسابقات پیش رو کسب سهمیه کنم، باید حداقل رکورد 11:95 ثانیه را ثبت کنم، البته اخیرا در رکوردگیری که هیات استان انجام داد، رکوردی نزدیک به همین زمان را توانستم ثبت کنم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنم تا زمان برگزاری مسابقات به رکورد کسب سهمیه برسم، اما با شرایطی که داشته ام نمی توانم رکورد جدیدی را به ثبت برسانم.

کهریزی افزود: معتقدم اگر فدراسیون این مسابقات را طی دو مرحله و در اردیبهشت و خرداد 1400 برگزار می‌کرد، بهتر بود و ورزشکاران می توانستند به سطح آمادگی خوبی برسند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار